Azerbaycan Eğitim Bakanı, Türkiye Heyetiyle Bir Araya Geldi

17 Mart 2012, 11:26 (GMT +4)

Bakü, 17 Mart, SalamNews, İlahe Aliyeva. Azerbaycan Eğitim Bakanı Misir Merdanov, Kafkas Üniversitesi'nde düzenlenecek "Çağdaş Azerbaycan Eğitimi ve Çağ Öğretim" konulu konferansa katılmak üzere Azerbaycan'a gelen Türkiye heyetiyle görüştü.

Eğitim Bakanlığı Basın Bölümü'nden
SalamNews'a verilen bilgiye göre, konukları selamlayan Merdanov, Azerbaycan-Türkiye ilişkilerinin her alanda, aynı zamanda eğitim sektöründe hızla geliştiğini ifade etti. "Çağ" Öğretim İşletmeleri'nin Azerbaycan'da yürüttüğü çalışmalar ve sağladığı başarılar konusunda ayrıntılı bilgi veren Merdanov, Azerbaycan'daki Kafkas Üniversitesi'nin ve Azerbaycan-Türkiye özel liselerinin faaliyetini olumlu değerlendirdi.
Kafkas Üniversitesi Rektörü Ahmet Sanıç, "Çağ" Öğretim İşletmeleri ve rektörlüğünü yaptığı üniversitenin faaliyetine verdiği değerden dolayı Merdanov'a teşekkür etti. Üniversitenin faaliyetinin öncelikleri konusunda bilgi veren Sanıç, Azerbaycan-Türkiye ilişkilerinin gelişiminde eğitim alanındaki işbirliğinin önemini vurguladı. 
http://ru.salamnews.org/tr/news/read/121230/azerbaycan-egitim-bakani-tuumlrkiye-heyetiyle-bir-araya-geldi/

Bu blogdaki popüler yayınlar

Azerbaijan - GOV - Azerbaijan to Host an International ICT Conference

Özəl və dövlət ali təhsil məktəbləri arasındakı fərq

Ən yüksək keçid balı Qafqaz Universitetinin birinci qrupuna daxil olan kompüter mühəndisliyi ixtisasındadır