YÖK Başkanı Gökhan Çetinsaya:Kafkas Üniversitesi önemli bir değer

18 Ocak 2013
  
Yüksek Öğretim Kurumu (YÖK) Başkanı Gökhan Çetinsaya, resmi temaslarda bulunmak amacıyla geldiği Bakü'de eğitim gönüllülerin açtığı Kafkas Üniversitesi'ni de ziyaret etti.
YÖK Başkanı Çetinsaya ve beraberindeki heyeti Kafkas Üniversitesi'nin çatı kuruluşu olan Çağ Öğretim İşletmeleri Yönetim Kurulu Başkanı Enver Özeren ve Rektör Ahmet Saniç karşıladı. Çetinsaya üniversitenin konferans salonuna toplanan akademisyenler, öğretim görevlileri ve öğrenciler ile bir araya geldi. İki ülke milli marşlarının okunması ile başlayan toplantıda konuşan Rektör Saniç, YÖK Başkanının üniversiteyi ziyaretini tarihi bir olay olarak niteledi. Saniç, üniversitenin 20. yıl dönümü olduğunu hatırlatarak, Çetinsaya ve beraberindekilerin ziyaretinin yıldönümlerinde aldıkları en güzel hediye olduğunu söyledi.
Çetinsaya'da konuşmasında gün içerisinde yapmış olduğu bütün temaslarda kendisine Kafkas Üniversitesi'nin Azerbaycan için ne kadar önemli ve değerli olduğunun ifade edildiğini söyledi. Çetinsaya üniversitenin iki ülke ilişkilerinin gelişimine katkısının büyük olduğunu vurguladı. YÖK Başkanı üniversitenin bu güne gelmesinde emeği geçen herkese teşekkür etti.
Haberin Devamı
http://www.zaman.com.tr/dunya/kafkas-universitesi-onemli-bir-deger/2042214.html

Bu blogdaki popüler yayınlar

Azerbaijan - GOV - Azerbaijan to Host an International ICT Conference

Özəl və dövlət ali təhsil məktəbləri arasındakı fərq

Ən yüksək keçid balı Qafqaz Universitetinin birinci qrupuna daxil olan kompüter mühəndisliyi ixtisasındadır